Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості Для повернення або обміну товару необхідно дотримуватись наступних умов: - товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації споживачем; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики та заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця. У разі необхідності повернення товарів належної якості, покупцеві необхідно зателефонувати за номером +380 (99) 271-76-62 і повідомте про намір повернути оплачений товар. - надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Умови повернення для товарів неналежної якості (бракованих товарів) Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення. Для цього зателефонуйте за номером +380 (99) 271-76-62 і повідомте про намір повернути оплачений товар. - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; - після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар. Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можлива повторна відправка замовлення. Якщо покупець відмовився від товару на поштовому відділенні, то вартість доставки сплачуємо ми. Адреса для повернення: Нова Пошта № 18, Суми, Україна +380 (99) 271-76-62, Юхтенко Станіслав Миколайович Термін повернення коштів за повернення товару: Термін повернення грошей, при поверненні через відділення Нової Пошти складає 1-3 дні з моменту надходження товару на склад. Клієнти можуть повернути товари поштою. Етикетка для повернення надається у коробці з посилкою. Повернути можна лише новий товар. Комісії за повернення товару немає. У разі відмови від отримання посилки покупець повинен сплатити зворотну доставку
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.